Bajs, massage och fötter.

Ja, inte riktigt på samma gång.

Dante satt i mitt knä nyss.. "pffrrtt" lät det om hans blöja. "jaha" tänkte jag, innan jag kände att han faktiskt lyckades bajsa snett, genom sidan på blöjan, på mitt ben. "fan" var nästa tanke. Snabbt förflyttade jag honom till filten på golvet så jag kunde fixa biffen.

Klockan 14 ska vi på babymassage idag, ska bli riktigt skoj eftersom det är första gången för oss! Det är bara vi i lillgruppen som ska ha en kurs lite för att de e kul å mysigt. Typ.

Klockan 17 ska jag befinna mig på fotvården. Kan va skönt å fixa fotarna innan sommarn och sandalerna. Har haft ont i ena hälen i snart 4 år. Kan vara dax att få iordning på den.

Kommentarer
Postat av: Thilda

Ah, det där är aldrig roligt. Hände mig en gång precis när vi skulle få besök.

2011-04-21 @ 10:07:45
URL: http://massage-eskilstuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0