Bon Prix & öf..

Idag, ytterligare en halvjobbig dag. Dante är den enda som gjort mig på bra humör. Han har skrattat HÖGT för första gången! Jag bölade som en full 15-åring som precis blivit dumpad.. Han är så fin min pojk. Den finaste ungen jag nånsin sett faktiskt.

efter det så tog vi oss iväg till Sibylla, blev en burgare innan vi åkte förbi min pappa och beställde nya fälgar + sommardäck! Finfint. Sen tog vi en glass på donken innan T släppte av oss på Öppna förskolan, lillgruppen är rätt kul faktiskt, trots att jag inte vågar säga så mycket än. Dante var vaken när vi sjöng denna gången. Han kollade med stora ögon på sin falsksjungande mamma, log lite snett och la av en brakskit.

Igårkväll råkade jag skicka efter 2 tröjor till T och en tunika + en tankini till mig själv från www.bonprix.se

Nu piper han här borta, han ser lite elak ut den där Nalle Puh..

Kommentarer
Postat av: helle



Tankinin e supersnygg!!!!

ska vi ta en lunch fredag??

2011-04-13 @ 19:54:29
Postat av: Anonym

2011-04-13 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0