En helg i friheten..

Den här helgen har vi spenderat ute i solen, både igår och idag har vi varit hos T's föräldrar. HÄRLIGT!

Ikväll när vi åkte där ifrån så köpte vi glass och körde runt lite i stadens vrår. DÅ hittade vi värsta mysiga tomma gamla huset, gömt bakom en igenväxt trädgård. Det syns att mycket måste göras. Nytt tak, färg på huset osv, kan bara tänka mig hur mycket det måste göras innuti. Men det känns som en oslipad diamant. Vi har kollat upp adressen och vem som äger huset. Tror fasen jag ska ringa gubben imorgon.  Återkommer om det..

tillbaka till min underbara helg, idag har jag fått FÄRG i ansiktet. Jag är rosig om kinderna! Jag har också grillat kött idag. JAG grillade köttet, och det blev helt perfekt! Jag är förvånad själv lixom.
Jag har knappt haft mobilen igång. Bara slappat och stängt av allt.

Min son, min lilla solstråle, han skrattar hela tiden. Och nu när han blir jätteglad så gurglar han fram ett "ehehee" Han har också börjat luta sig frammåt när han sitter. Han ska typ sitta själv! Inte för att han är särskillt stabil än, lite som en nicke-docka. Min fina pojk!

                        

Kolla fina mössan han fick av Tove igår!

                         

Nu ska vi sova!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0