Frankly my dear..

Jag är sådär svintrött. Men jag vill inte sova än, det är ju fredag. Jag är bara 23 år och ska orka vara vaken klockan tjugo över elva på kvällen.

Kvällens goda nyhet är att T inte ska jobba imorgon! Whoopi doo.. (big smile on face) Tanken är då att jag kommer få sova lite förhoppningsvis. Inatt sov Dante mellan 00.30-05.30, sen åt han och somnade som en stock igen!
"Härligt med lite sömn" tänker du? 
Nehej, T fnissar när Dante somnat och börjar göra närmanden, typ jucka mig på benet och titta bedjande på mig med sorgsna ögon. Vet inte riktigt vad han vill, jag förstår inte. När han har gett upp somnar han med en gång och börjar snarka, rätt högt altså. Det roliga är att jag bara behöver peta på honom så viskar han "soffan?" och jag behöver knappt svara förens han snubblar iväg med kudden i högsta hugg. Funderar på att köpa en såndär klicker som man har till hundar.

Okej, klickern var ett aprilskämt, ett riktigt dåligt aprilskämt.

Äh, nu ska vi gå och sova, grodan och jag!

   


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Hoppas du har en bra helg!

Kram, http://hannawild.blogg.se

2011-04-02 @ 00:21:51
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0