God middag.

Vi sov till 11 idag, Dante och jag. Han åt vid 4 inatt och vid 8 imorse. Känner mig utvilad och mätt. JAG har lagat mat idag, hör och häpna. Korvstroganoff med liis, och självklart majs, vem kan leva utan majs?!

Idag trodde jag att inbjudningskorten som jag har beställt skulle dimpa ner i brevlådan, men vi har inte fått någon post än. Antingen så kommer dom inte, eller så har brevbäraren cyklat omkull. Jag tror på cykel-teorin, det blir mer spännande då. Kanske har han krockat med sin fula lilla trehjuliga bil.

Anyways, i eftermiddag ska vi åka hem till mami en sväng. Imorgon ska vi till papis däckfirma och slänga på dom nya däcken!

Dante sover nu, så jag ska försöka hänga lite tvätt osv.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0