har HON skaffat barn?!

förtjänar jag att vara tjejen med stort H? Många av mina tjejkompisar fick i höstas höra "va! ska hon ha barn?" Jag fyller snart 24, har pojkvän som jag bor med. Har haft jobb under hela graviditeten. Inte varit ute en enda gång sen jag blev gravid, inte smakat alkohol what so ever, inte en ciggjävel har kommit i närheten av mig. Jag är skuldfri och betalar skatt som vilken svennebanan som hellst. Men jag är fortfarande hon med stort H.

Jag är hon, som har haft småbarn i närheten sen hon föddes, hon som har 8 syskon som är yngre än sig själv. Hon som har bott i Thailand och jobbat, bott själv, med pojkvän, med kompisar. Hon som faktiskt har levt ett jävligt roligt liv hittills, som har gjort jävligt mycket dumheter och lärt sig av dom. Hon som tänker göra sitt yttersta för att hennes barn ska få en trygg uppväxt, ett roligt liv.

Har hon skaffat barn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0