Ledsen morgon, glad förmiddag.

Vet inte vad som hände inatt. Han åt flera gånger i alla fall. Försökte få honom att sova imorse och till slut slog han igen sina små ögon. Vid 10 var han hungrig igen så då gick vi upp. Sen blev han ledsen, och var ledsen tills han somnade på mig när klockan var 12. Jag la ner honom försiktigt - han vaknade inte - smög ut i köket och tänkte tyst för mig själv "frukost till mamman". Men icke, så fort jag brett mina mackor och hällt upp mitt glas med Oboý så börjar det knölas i soffan. Som tur är e han en gladskit nu, sitter och sparkar på sitt babygym och skäller på den där Puh björnen.

Om 1,5 timma kommer T hem ifrån jobbet! Funderar på om vi ska köra förbi vårat hemliga lilla hus igen. Jag har drömt om det inatt. Om öppen planlösning, kakelugnar och stora fönster. En stor trädgård som Dante kan ha kul i.
Men men, just nu nöjer jag mig med att han e glad och nöjd, det är de som är huvudsaken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0