Möte, mamma och massa tårta.

Mötet idag gick bra, är sjukskriven i 2 veckor och satt på väntelista för utredning. Hade jag varit en ko så hade dom avlivat mig med en gång. Jag måste sova säger tanterna, och äta. Och börja lita på mina närmaste, så jag kan lämna Dante någon timma eller två.

men jag vill ju inte det. Jag skaffade inte barn för att någon annan ska ta hand om honom. T körde runt honom i bilen medans jag var på mötet, bara det var jobbigt. Han var de enda jag tänkte på, "tänk om han är ledsen, har bajsat, är varm"  Sen övergår det till helt andra tankar.. som inte alls är relevanta.

"tänk om han blir full på sin student och drar hem nån liten slampa som ger honom aids eller gonorré!"'

Nåja..

Efter mötet var jag helt slut, så vi tog chokladtårtan jag bakade igårkväll och åkte hem till min mamma. Den blev uppäten så jag antar att den var god.

Nu ska jag krypa mig mot sängen, hoppas på en mindre sovmorgon och en lugn natt utan kiss i sängen och utbrott på taklampan. (Och att T inte snarkar)

Tjipp Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0