Nattplaneraren

NU sitter jag och planerar Dantes namnkalas. Även att vi bara ska ha närmaste familjen så blir vi runt 40 pers. Bara min familj med syskon och respektive är 21 st. Sen kommer Tobias familj + någon vän eller två.

Tårtan (tårtorna, ska ha 2) är ett stort bekymmer, jag har hittat bilder och fyllningar och vet precis hur jag vill ha dom, men hur mycket behövs? Vad ska vi äta innan? Pizzabullar eller Matmuffins känns smidigt. Kanske pastasallad, eller T's potatissallad..GOTT! Eller varför inte beställa donken till 40 pers? Eller be dom äta innan dom kommer så slipper man bry sig om sånt. Be dom fika innan också så kan dom bara skrika "HEJ" när dom kör förbi utanför. Eller bara tuta kanske, nån dag i veckan om dom har vägarna förbi.

Äh, det här blir nog bra, tror du inte det?

        

Vilken fräsig morsa du har Dante!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0