NU!

nu börjar det sakta bli lite spännande att leva igen. Har varit helt slut i en vecka nästan. Planeringen av Dantes namnkalas är i full gång. Mat, fika och tårta är nästan klart och vi ska vara i farmor och farfars fina trädgård. Slänga upp ett par partytält om den svenska försommaren skulle svika just den eftermiddagen. 

Inköpslistan har jag skrivit om 7-8 gånger, det är ett av mina.. "tvångsbeteénde" kan vi kalla det. Skriver jag fel så skriver jag om hela listan. Man kan inte stryka en vara om man kommer på att man har det hemma. Då måste jag skriva om. Handstilen måste vara samma på varje rad, och jag kan inte skriva med olika pennor. (Om jag kommer på något i sista minuten) då blir det omskrivning igen.

I veckan har vi gjort både det ena och det andra, trots min trötthet. I måndags var vi i p-vik en sväng hos mamma, i tisdags också. I onsdags var vi på "lillgruppen" för första gången på Öppna förskolan. Efter det sprang vi in på Mvc och satte in en p-stav i armen. Nu har dom byt ställe, från insidan av armen till undersidan..i det fina gäddhänget. Kan inte beskriva hur ont det gjorde! Bedövningssalvan kan dom ju strunta i, tror inte den hjälper.

Torsdag och fredag... torsdagen minns jag inte. Igår städade T på balkongen så man kan vara där ute. På kvällen åkte jag till min pappa för lite frosseri, och T spelade fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0