Oh yes.

Dagen har varit skitmysig. Punkt.
Vi har gått runt på stan, shoppat lite, åt en korv, shoppade lite till..
Grodan låg i vagnen och sov för det mesta. Vi träffade på T's mamma på stan, följde efter henne och visade vad Dante ville ha i "påsk-present" Han vaknade på Lindex och berättade att han var hungrig, så vi fick glatt traska tillbaka till bilen och ge han en slurk.

Nånting jag aldrig kommer kunna göra är att amma offentligt. Jag har definitivt inget emot det, men att sitta själv helt öppet å slänga fram bröna' är inget alternativ känner jag. Självklart skulle jag göra det om de inte fanns någon annan lösning, han måste ju ha käk!

I alla fall, anyways..

Imorgon är det en ny dag, T jobbar å tjänar miljoner på förmiddagen. Min bästa sambo. Jag MÅSTE försöka röja här imorgon, det ser ut som ett flyktingläger.

Nu ska jag försöka söva den lilla ligisten, han ligger här brevid och knölar.

Hej påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0