påskmat, shopping och lite blod.

igår var vi som sagt på påskmiddag med mamma + familj vid sommarstugan. Asnajs och jag dog nästan så mätt blev jag. På kvällen skulle T spela boll med sina pojkar, så jag åkte hem till svärisarna och våldgästade deras grillparty.

Igårkväll sa vi att "imorgon myser vi i soffan hela dagen, inget farande"

IDAG så var vi på stan en sväng, skulle hitta skor till mig men det är omöjligt. Jag är för lång för att ha klack, och har jag inte det så ser mina fötter löjligt roliga ut. Sket i skorna och köpte en solhatt till mitt lilla gull istället. Han fick ett påskägg med en peng i av sin mormor igår, så det passade utmärkt.
Efter stan tog vi med oss en sallad hem till pappa och käkade. Härjade lite med mina småsyskon och mös i soffan en stund.
Sen åkte vi till Jimpan som skulle ha grillfest, träffade min fina vän en sväng, även hennes mamma som halvdog när hon fick hålla Dante. Helt förståeligt. Sen började det komma folk och jag kände att det var dax att åka hem. (känner hur huggtänderna växer ut när folk ska fram å pilla) Jimpan har en hund btw, som dreglade lite blod på min sprajjlans nya VITA tunika. Kul.

efter det åkte vi till T's morbror + familj där vi åt lax å grejjer. Spenderade hela kvällen där vilket var mysigt! Kom fram till att vi måste köpa en videokamera.

Nu sitter jag i soffan och ögonlocken känns som ett par hängpattar i ansiktet. Fan så trött. Ska ta min son och gå å lägga mej.

Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0