Slapp solig söndag.

Idag har vi faktiskt knappt varit ute. Jag har tvättat massor, vi har varit och handlat. Varmaste dagen hittills i år och vi - har slappat.

Dante vaknade vid 2 och 5 inatt för att äta, så jag är lite lätt och lagom hjärndöd idag. Att byta rutiner 2 ggr/vecka är inte riktigt min grej. Inte alls om jag ska vara ärlig. Men det bestämmer inte jag, inte alls. Dante är president i min värld. Han styr och ställer bäst han vill. Jag flinar och smälter när han ler lite, och tänker "näe, han får nog testa att sova i sin egen säng imorgon istället". Trots att vi vaknar med små små tår i naveln, och en liten liten knytnäve i näsan.

Imorgon ska jag skicka iväg dom sista inbjudningarna, måste måste köpa frimärken. Sen skriva handlingslista. Det blir inga matmuffins, det blir grillplanka, kan man säga.

Nu, kära du, ska jag ta min son i famnen och lägga mig i min säng. Min dumma jävla säng som jag ska slänga ut genom balkongen när vi flyttar. Bäddmadrassen ska jag köra upp i röven på stackarn som får sängen i huvet.

Lägger in en gammal bild från Patong.

                    

Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0