Stackars lilla blom-pojken..

Hade precis klivit ur duschen när det ringde på dörren.. "jävlar" tänkte jag snabbt. Smög som en superninja på crack fram till nyckelhålet, försökte vara tyst..men pojken rörde sig inte ur fläcken. Öppnade dörren och stack ut huvet (måste ha sett ut som ett sjömonster)

blompojken - h h hej.. vill du köpa jultidningar?
sjömonster - *ler korkat*
blompojken - Näe, nej, majblommor menar jag
sjömonster - Jag har inga lösa pengar på mig.. tyvärr.
blompojken - *kollar bort*
sjömonster - jag kom precis ur duschen (!?)
blompojken - mmm..

Ja, han lär ju inte ringa på fler gånger här den stackarn. Var ju tvungen att påpeka att jag precis hade duschat. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0