Tillbaka!

Ytterligare ett par dagar med bloggtorka. Vi var och grillade hos T's morbror + familj i helgen. Mycket trevligt! God annanaspaj till efterrätt.

Igår var jag hos fina Karolina och skitsöta Adam å fikade lite. Hade bakat en kladdkaka med tryffellock. GOTT!

IDAG hade jag en pissig förmiddag, bölade och kände mig sämst ett tag. Sen gick det över. T åkte till jobbet vid 14.00, och jag mös lite med Dante. Plötsligt var klockan 18.00 och jag kom på att mina "tjejgrejjer" var slut. MÅSTE till affären, men vagnen är i bilen, och den är vid T's jobb. Fick tag i Gith som ville åka till Maxi.

DÅ sket Dante ner sig, mig och hela skötbordet. Jag vet inte hur han lyckades men det var bajs överallt! Så jag fick snabbt doppa honom i badet, och det var INTE poppis! Han skällde och skrek i säkert 15 minuter efter han var färdigbadad och fräsh. Sen fick han lite mat, och sen klädde jag på honom och satte honom i bilstolen. = skitnöjd liten kille.

Nu ligger han mätt och belåten i sin pyjamas och bråkar med sin tumme. Han somnar med 3 fingrar i munnen, och vaknar när dom trillar ur.. blir vansinnig och får tag på fingrarna igen, somnar.. vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0