trött son, hoppfull mamma, kiss i sängen

inte så att jag skuttar, jag mer sitter och hoppas på saker å ting.
Väntade samtal idag, men det ringde aldrig så jag tog saken i egna händer och ringde tillbaka. Fick hjälp med en gång och får papper hemskickat idag.

Jag har snöat in mig på att baka, jag vill göra det hela tiden, sen byter jag om en vecka ungefär och börjar göra nått annat. Ett tag försökte jag skriva en bok, man kan säga att det inte blev en storsäljare, jag skrev inte ens ett A4..  För ett par år sen snöade jag in mig på papegojor, det har fortfarande inte släppt. Detta har resulterat i mängder av onödig fakta, jag kan det latinska namnet på ett flertal gojjor.

Dante sitter och skäller på mig nu, jag bytte precis på honom men han gillar å bajsa så de e dax igen.
Måste berätta om natten lite snabbt. Han var vaken mellan 12-01 inatt, jag skulle byta på honom å då kissade han ner hela våran säng. Bara att byta sängkläder och försöka få honom att sova. Han åt vid 4, och vid halv 8 var det dax igen. Hade NÄSTAN fått på honom den nya blöjan då han kissar ner sängen ännu en gång. Jag måste tvätta idag.

Känner hur spännande mina inlägg är. Bajs, kiss och papegojor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0