Dubbla gulor i min bruna smet.

T är på jobbet, och jobbar.

Idag har jag introducerat 100ml mjölkfri välling innan Dante ska sova.. Eller igår började vi, men då drack han bara 25ml. Ikväll drack han först 80! och senare innan han somnade för natten åt han 30, och resten på mig. Anledningen är att jag inte har tillräckligt med mjölk på kvällen för att han ska bli mätt och sova under natten, han vaknar 2-3 ggr mellan 00.00 och 08.00 och äter.. och jag blir bara tröttare och tröttare. Inte nog med det så har han börjat sova i sen egen säng om nätterna och då måste jag RESA MIG upp ur sängen och plocka upp honom.. Sjukt jobbigt, jag är helt död på morgonen. Tanken är att jag fortsätter amma på nätterna när han vaknar tills han får i sig tillräckligt på kvällen, och sover hela natten.

        

Och där ligger han, utan mig. Och jag ligger och tittar mot spjälsängen och känner det kilometerlånga avståndet växa mellan oss! Heh..

På tal om någon annat.. Nu ikväll tänkte jag att.. fan.. kladdkaka är det ju ett par dagar sen man åt.. om jag skulle slänga ihop en halv smet i ett par muffinsformar.
Orka..
Körde bunken ett par minuter i mikron..

       

       


OCH OCH OCH...
När jag kläckte ägget... så var det 2 gulor i!!  2 !!!!!

       

nu till något som gör mig lite bölig..
Huset som jag (vi) så gärna vill ha.. är det inte helt säkert att vi kan köpa längre. Och det gör mig lite ledsen, för jag kan verkligen se oss som en lycklig och växande familj i det huset, med egna traditioner och massa mys.
Jag hoppas på det bästa, och fortsätter drömma, för inget annat hus känns rätt.

Och så vill jag tatuera mig också! Tobias gjorde klart sin igår, den är superdupernice!

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0