Ett tomt skal

Jag har gått in helt i "mammaträsket" och jag kommer knappt ihåg mig själv längre, hur var jag innan?
Jag minns knappt vilka låtar jag gillar eller vad jag och Tobias brukade göra på helgerna. Vad gjorde jag och mina kompisar? Vart är dom förresten?

Jag älskar Dante mer än något annat i denna värld, och Tobias kommer inte långt efter. Men jag gillar inte mig själv längre, jag gillar inte att prata blöjor och tänder med vänner. Jag vill inte jämföra min förlossning med någon annans, för ingen har nån jävla aning. Jag vill prata om annat.. hemlisar, skvaller, pinsamheter.
Jag ska hitta mig själv igen, och på nått sätt blanda ihop det med mitt nya jag, mitt nya liv.

Väldigt mycket "jag vill" och ett starkt "jag ska" mot slutet. Skitbra.

            

Osminkad, trött, vätskefylld, gräddboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0