Inatt är han min!

Inatt sover Dante brevid mig, precis som det ska vara! Jag tror han blir lite..trögare..? i magen av vällingen. Idag drack han 100ml och sen resten på mig. Det känns jätteskönt, nu kanske jag och Tobias kan gå ut och äta nån kväll.. eller gå på bio!

Kom på en annan sak om den där jävla boll-lampan.. Våra dörrhål är max 90cm breda..
På måndag får jag hem badbollen. Suck.

Jag måste sova egentligen, men något känns inte bra.. Jag är orolig på nått sätt, det vibrerar i mina leder. Jag vill att Tobias ska komma hem, men han är och försörjer sin lyxsambo och hemmamamma.. ;) Han gillar det också, det syns på honom!

På tisdag ska jag in till Johan på Origin Tattoo och blarra lite, bestämma lite.. våldgästa. Fast han vet ju om det såklart! Han bad om det.

Tommen opp!
Hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0