Information?

Dagens humör: Glad, lite nervös, sötsugen.

Dagens frukost: Havregrynsgröt, på fibergryn.. å en jävla massa sylt.

Dagens låt: skaka-rompan-lilla-stumpan låt i slutet av "Fast 5"..

Dagens goda gärning: Höll upp dörren åt granntjejen, snällaste jag gjort idag tror jag.

Dagens skönaste känsla: Nytvättade trosor.. är som tuggummi, när den nytvättade känslan försvinner så byter jag. Ibland 2-3 gånger/dag. (inte för att tuggummi smakar som nytvättade trosor.. )

Dagens glada nyhet: NU, efter att klockan slog 00.00 här i sweden, så har Tobias fast jobb. Eller "tillsvidareanställning" som det så fint heter.

Dagens dåliga nyhet: Tobias jobbar över, så jag får sova själv.

Dagens spöke:

   


Förövrigt har vi myst runt på stan idag. Tobias köpte sig en tröja och 2 fina pyjamaser till dante.. med ugglor på! Sötaste motivet som finns. Själv kollade jag på en jacka som jag blev dökär i, men en ny tatuering står först i kö, sen får vi se hur mycket pengar vi har över denna månaden. Den är svart tyvärr, jag har alltid svarta jackor och det är så förbannat tråkigt! Jag är tråkig.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Dante fick 150ml välling ikväll, och åt på mig efter, så jag hoppas han sover länge nu!

Okej, vi hörs imorgon du och jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0