Måndag sen sen morgon..

I fredags åkte jag hem till min pappa eftersom Tobias skulle jobba. Det blev lite godis och någon film som gick på tv:n. Jag var hemma hos Karolina i lördags kväll när Tobias jobbade. Adam tyckte det var väldigt spännande att Dante var där så han kunde inte sova.

Igår blev det en heldag hemma, orkade inte göra nånting och fick ingenting gjort heller. Åt McDonalds till middag och till kvällsmat blev det korv med bröd, och en chipspåse.

Idag ska läkaren ringa och kolla hur det går med Dantes exem. Helt ärligt så förstår jag inte hur dom kan se ett telefonsamtal som ett "återbesök". Det står nämnligen det på lappen, "Ni har tid för återbesök på måndag, telefontid med Dr.Blahablaha mellan klockan 16.00-16.30"

Dieten har inte hjälpt ett skit, men i torsdags var vi på BVC för Dantes 6-månaders kontroll och läkaren sa att vi skulle testa en annan salva, som heter Cortimyk. Nu ser det mycket bättre ut. MYCKET bättre!

In your face Dr.Blahablaha!

I alla fall, ska bli spännande och se om det verkligen är mjölk eller soja han inte tål.
Om det inte visar något så måste jag börja provocera med att dricka massa mjölk.
Jag tänker äta en Ben & Jerry´s Cookie Dough till kvällsmat om det visar sig så.

Nu ska jag gå å kissa lite.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0