mitt i natten..

å här sitter jag och ugglar. Har precis ätit en stor bit av en kladdkaka jag slängde ihop när Dante somnat förut. Den blev inte kladdig alls, så nu är jag tjurig.

Förutom en torr kladdkaka så jobbar Tobias.. jag sitter hemma och känner mig rätt nöjd över veckan som har gått. Fick flytta Dantes 6-månaders fotografering eftersom hans exem blossade upp över natten. Nu när vi har fått en ny salva så är det nästan borta! Syns bara lite lite om man kollar noga. Skitnoga. Så på tisdag ska vi dit plåta lite.

Jag är sugen på kinamat..
På tal om det.. idag gjorde Tobias "lapskojs".. potatismos med saltat kokt kött, som man rör runt till en salig röra.. ser ut som att man redan ätit det en gång. Yum.

    

Där fick du en suddig bild på mig och Dante igår, vassego!

Jag lyxade till det med äkta Maria Montazami-lockar eftersom jag skulle på kräftskiva med fina flickor!
Dante hjälpte till att reda ut mina fina lockar på vänstersidan.

På kräftskivan åt jag räkor, det är så jävla gott.

Ja, det var väl uppdateringen för idag, nu ska jag dricka lite Cola och kolla färdigt på American Dad. Ska skicka ett hotbrev till Tobias också, fråga varför han inte ringt än då jag skickade ett sms för en halvtimma sen där jag, klart och tydligt skrev: "ring mig när du har tid"

Fridens Liljor!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Godmorgon !!!

Va sägs om en höstfest hos oss v 35 el 36?

Vi får väl satsa på en sön eftersom både Daniel E&R o Tobbe jobbar natten ;o) Kolla när ni vill & kan

Kul att ni hade kul hos Mirja ...myys !!

2011-08-20 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0