Mysdag..

Idag har vi myst till 1000! Dante och jag låg i sängen till 11.30 och blarrade skit. Pratade om vilka tapeter han ska ha i sitt rum sen, när han har ett. Sen klev vi upp, och inväntade herr papa från sina päron, där han spenderade denna natten också. Heh..
Sen frukost, en film efter det, och sen åt vi Kinamat från Asian House! Världens godaste friterade kyckling! Och currysås!! Supergott!

Nu ska jag tigga massage av min sambo, han spelar på sin kära dator och jag sitter och skickar mentala medelanden till honom. Jag misstänker att han ignorerar dom, han rör inte en fena. Han vet vad som väntar! Jag bränner snart hål i bakhuvet på han!


Julafton är faktiskt inte så långt borta längre, och jag längtar! Första julen med mitt barn! Och sen nyår också! Tobias jobbar formodligen natt både jul och nyår, vilket inte är lika roligt, men vi hoppas han får lite ledigt någon helg.

Men det behöver man ju egentligen inte prata om redan nu, vi kan ta det imorgon.
Pusshej!

 
Mina älsklingar hos min pappa för ett tag sen. Sjuk liten Dante, men lika underbar för det! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0