Cambridge, nu igen.

God morgon medmänniska!
Eller ja, klockan är snart 14.00

I eftermiddag ska jag köpa cambridgekuren igen. Nu väger jag lika mycket som jag gjorde förra gången jag började. Jag tänker inte säga hur mycket.. men 20 kilo skulle inte skada att gå ner, inte 30 heller.

Jag kanske börjar skriva lite mer i bloggen under tiden jag dricker mina soppor, för att kunna fokusera och kanske få lite motivation?

Mycket av kläderna jag har kommer jag fortfarande kunna ha när jag är lite slankare, men jag ser fram imot en sommar då jag kanske kommer känna mig mer bekväm med att gå i bikini? Dante kommer ju trots allt ränna runt vid vattenbrynet och jag vill ju springa där med honom.

Imorgon får vi nycklarna till nya lägenheten!! :D

Nu ska jag göra mig iordning så vi kan dra när Dante har vaknat. Up up and away!

xox/gossip girl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0