Fjärde advent & disneydags.

Idag är det fjärde advent, idag kom dom första julkänslorna. Utanför fönstret är det fortfarande bar mark men julkalendern går på tvn. Första avsnittet jag kikar lite på och jag tror vi får köpa hela serien sen. Den verkar jättemysig! Om inte annat kan ju Dante titta på den nästa år, om den som kommer då inte är så bra.
Jag har tänt ett ljus med "säsongens kryddor", den hjälper till lite med det juliga. :)

Det är full fart på Dante här på golvet nu, det märks att han gillar när vi har det lite dämpat och massa ljus i fönsterna!

På tal om något annat. Jag har fått nån slags inflammation under en tand som jag har lagat, jag har börjat äta kåvepenin men det blir bara värre. Just nu ser det ut som att jag har fått en halv ansiktsförlamning. Jag är svullen  från örat och ner till framtänderna på ena sidan. Och det gör så jäkla ont när jag biter ihop. Jag vill inte se ut såhär på julafton heller!! Är det inte bättre imorgon så måste jag ringa tandläkaren. Jag pratade med sjukvårdsrådgivningen och dom sa att jag skulle ringa med en gång, men man är ju envis å tror det går över.

Anyways.. ikväll ska jag slå in julklapparna vi har köpt hitills.. Hoppas resten kommer snart! Känns så dum att skicka efter julklappar veckan innan julafton.

Nu ska jag trycka i mig ett par ipren så jag kanske kan få i mig lite frukost..

IGÅR SÅLDE VI LÄGENHETEN FÖRRESTEN.. TJOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0