Jul jul, bröllop och ostkaka.

Så mätt, så trött, så glad och nöjd.
En helt underbar julhelg börjar gå mot sitt slut. En dag kvar imorgon som vi tänker spendera med min pappa.
Har fått så mycket fina saker, fått ge bort mycket jag var nöjd med.

En stor jäkla tistel går till människan som stal våran påse ifrån elgiganten. 1300:- som faktiskt - hade suttit ganska bra i min sambos och hand föräldrars händer. Vilken slags människa stjäl någons julklappar?! Hemska du.

Igår, den 23 december så var jag vittne när min mamma gifte sig med sin sambo Daniel, samt min storebror Daniel gifte sig med sin sambo Maria. Jag grät som en bebis. Det var jättefint.


Nu avrundar jag, och önskar er en GOD JUL.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack älskade unge för en fin dag <3

2011-12-25 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0