Mc Donalds, Abduction.

Hej trogna fänz & löverz!

Idag tog jag tag i saken, fick tummen ur röven och åkte med mamma till tandläkaren. Det slutade med att jag fick ta hennes tid idag, eftersom mitt var mest smärtsamt just nu. Penicillin för inflammationen och en bokad tid för UTDRAGNING av tandhelvetet som gör så in i sketans ont. På torsdag (lagom till fredagens julfirande) ska den bort. Tack och bock, bröt ihop endå för jag ville så gärna ha ut den idag. (mamma fick en ny tid nästa vecka, lite dåligt samvete eftersom dom knappt gjorde något på mig i alla fall) Inatt satt jag och bölade i soffan för det gjorde så otroligt ont. Jag föder hellre barn en gång till än att ha det såhär. Swear to god.

Efter det blev det lite fika mer mor och moster i Mönsterås. Vi kollade i världens mysigaste affär, men jag fick snabbt gå ut. Efter dagens ranson av värktabletter och meducin så mådde jag illa och var yr.
På vägen hem åkte vi förbi kusin Fredde, hans lilla tjej Wilma bjöd in oss på "fest"
Hon hade dukat så fint med svenska flaggan i sitt rum, det blev saft och pepparkaka till alla.

Nu sitter jag hemma i soffan, saknar ihjäl mig efter Dante när jag inte är här. Räcker med någon timma sen börjar det knyta sig lite i magen. Vill inte riktigt vara utan honom så länge.
Han sover nu, min ängel.
Min stora fina ängel är på McDonalds och köper Big Mac till sin fästmö. Vi fick pausa filmen "Abduction" (skitbra än så länge!) för hans skräpmatstarm började vissla inbjudande.

Imorgon ska vi handla lite, det är nästan tomt i kylen nu. Sen ska vi ner till min pappa, som har flyttat till ett hus i p-vik.

Längtar till helgen.. ska äta janssons (om jag kan) tills jag dör. Jag ska baka ostkaka och göra praliner, fixa rökt lax och köttbullar. Längtar längtar!



Världens underbaraste tomtenisse! Gud vad vi älskar dig, pappa och jag! ♥

Nu ska jag försöka hitta sista julklappen till min mamma, bara för att hon är så bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0