ett försök till en uppdatering.

Himmel å pancakes va svårt det ska vara med inspiration till inlägg. Anyways, lite har ju hänt sen sist.

Dante är snart 5 månader. Det märks för han tar upp halva dubbelsängen själv. Tiden går aldeles för fort och jag försöker ignorera vilket datum det är, Maj låter bra.. 5 maj.

              

Min fina lilla fis.

Tobias fyller år idag, min fina fina sambo. 28 bast! Han fick ett X-box 360 slim av mig. (Jag vet, världens bästa fästmö lixom *trumpethyllning*) Han fick också en trådlös router som inte funkar. Av mina päron och sin syster fick han ett presentkort på Origin Tattoo här i stan. Han har nu gjort en gitarr på armen, med Dantes namn i en banderoll. Sen har han fått pengar och nått mer jag inte kommer ihåg. För övrigt så började han jobba natthelg i fredags #halleluja
Men bloggen handlar inte om honom..

Den handlar om MIG! Tjejen med den nya frillan!
               

Inga extentions här inte, håret växer som ogräs när man har varit gravid och ammar. #Thank you hormones.

Nu ska jag försöka ta mig till affären så jag kan baka smörgåstårta till födelsedagsbarnet.

Kiss kiss bang bang

Kommentarer
Postat av: Mami

Fin frilla...fin bebis...fin sambo...gott fika!!!

2011-07-03 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0