Pass opp!

Här kommer ett inlägg till!

Jag ska testa en sån här nästa gång pengar sätts in på mitt konto!
Tinted eye roll on från Garnier. Jag antar att jag inte är den enda spädbarnsmamman med mörka påsar under ögonen, men nån måtta får det vara. Jag ser ut som Rocky när Dante har härjat klart med mig på natten.

                          

Häromdagen for jag som sagt med min mor till Berga för en fika..

                  

Supernice kladdkaka med en glassig ischoklad med grädde. Inget för diabetiker.
I samma villa, fast en dörr åt höger, har dom också loppis, så där kikade vi en sväng. Där hittade jag mitt nästa svindyra inköp (som dom bara gjorde reklam för, tyvärr) som får vänta ett par månader. KOLLA vilken fin shabby fågelbur! Närmare 2000-lappen kostar den jeffeln.

                   

Förutom dessa "måste ha´n" så köpte jag mig en sån här liten goding härom dagen!

                 

Perfekt i köket! I love it!

Nu ska jag krypa ner med min fina familj i sängen. Den minsta sover redan som en stock #thank god.
Min stora kärlek har fått den dödliga och livshotande karl-förkylningen, som bara män kan få. Kvinnors förkylning är tydligen inte alls lika farlig, enligt min bror. Stackars lilla man. ♥

              

Jag älskar er mina fina killar!

Och mina miljoner fanz *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0