Inte mycket uppdaterat här ser jag..

jag är lite upptagen med att vara mamma, så mycket mamma jag bara kan faktiskt. Det händer så mycket med Dante nu så jag vill inte missa en sekund. Han visar nya ansiktsuttryck varje dag, lär sig sitta lite halvdant, pratar så det bara sprutar om munnen på honom. Han blir så otroligt glad när man pratar med honom, han kan hålla på i en timma ibland, bara blurra och få svar från mamma, blurra och blurra.. Han har blivit så stark i nacken sen jag började öva med honom för bara 2 dagar sen. Drar upp honom i sittande ställning, vilket han tycker är skitkul. Nyss (för ett par dagar sen) så hängde huvet bakåt när jag provade försiktigt.. Nu håller han upp huvudet hela vägen, stabilt som fasen! Det är min fina pojk det!

                        

Den här fina ringen fick jag av Dante & Tobias i morsdag-present ♥

                        

Och den här fick jag av Tobias, min bästa hälft!

                          

Helt perfekt, för jag skulle baka tårta till min födelsedag

                        

Napoleontårta blev det, väldigt gott, recept kan du få sen!
Nu sitter jag och är sugen på sånna här:

                       

..med smör och salt, fyfan så gott.

I alla fall, imorgon ska vi iväg med "lillgruppen" till en "4H-gård" här i krokarna. Vi får se hur det blir, Tobias börjar jobba lite efter 14 så vi stannar inte länge. En fika ska vi nog få i oss i alla fall!

Nu ska jag ta mina pojkar och skutta i säng. 
                     
                        

Snart kommer skattepengarna!! DÅ ska jag skämma bort min fina familj. För det har jag nu, å de låter så himla konstigt. Jag har en egen familj, som är min. Mitt barn och min sambo. Vi är en familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0