Mina fina pojkar.



Det här är det som fick mig att gå upp i morse, för jag mådde verkligen piss. Ibland hoppas jag att jag somnar och vaknar någon helt annan stans, på en strand i Italien vore nog det bästa. Men inte utan mina pojkar.

Dante låg med huvet på Tobias mage, och när Tobias skrattade så skumpade Dante upp&ner, och gapskrattade!
Bästa känslan är när han är glad, när jag vet att han är lycklig med mig som sin mamma. Att han är glad åt Tobias går inte att gå miste om, han skrattar hela tiden när pappa är i närheten.

Vid 15.00 tog jag mig ut genom den där jävla ytterdörren. Egentligen skulle vi på avslutning med lillgruppen idag, men det gick verkligen inte. Allt blev fel, kläder, humör, tiden, allt.
Vi tog oss till min mamma till slut och på vägen dit somnade grodan så sött!



Vi har tagit bort solskyddet på bilstolen för det blev så jävla varmt där inne, så nu får han ha på sig sin fina solhatt istället.

Nu är det dax att hoppa i säng med min familj. Dante i mitten som vanligt, hur ska jag nånsin kunna sova utan honom? Imorgon ska jag först till Helga på Mvc och diskutera den här jävla p-staven, jagorkarinteblödamer.

Sen ska jag hem till Bryschans hus, hjälpa Maria att baka 7 studenttårtor. Sådetså.

Inatt ska skattepengarna komma sa Tobias, det hoppas jag verkligen för vi är inne på sista rullen toapapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0