Blowjob?

Fy smén va de blåser ute! Igår skulle vi till öppna förskolan på lillgruppen. När jag kom dit (vid helt fel tid) så sa dom att det inte var någon grupp för dom hade studiebesök. Vilket sög eftersom jag tycker det är skitjobbigt att träffa nytt folk. Så jag hade jobbat upp självförtroende hela förmiddagen och faktiskt tagit mig dit, å så blev det inte alls som jag trodde. Hela dagen blev skev, så jag gick till Emma istället, vi tog vagnarna till temalekparken och mötte upp Frida, Rasmus & Tessan + kids. Ett under att vi inte blåste iväg. T hämtade oss och vi åkte till Sibylla för en körv, sen vidare till min mamma för lite fika och skitsnack.

Dante somnade vid 23.00 igår och sov till 04.30! Jätteskönt hade det varit om inte grannjäveln hade haft efterfest mellan 03-05.00. Ibland vill jag verkligen bajsa i brevlådan eller göra något annat nasty. Det är ju inte lite liv på dom heller.. hoppar, skriker, brottas? det låter som en ruggbymatch ungefär..

Nu blänger han på mig, det betyder mat eller bajs, eller så sover han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0