Bröllopsbutik?

DET skulle jag vilja öppna en. Kan bero på att jag dom senaste 6 veckorna har kollat på "Say yes to the dress" på TLC kl.19. Jag har aldrig tänkt tanken innan. Fan så kul att grejja med brudklänningar hela dagarna! Få tjejer att känna sig vackrast i världen, det vore nog en skön känsla.

Idag förresten var vi i min brors nyrenoverade villa. Som också är ett barndomshem för mig. Kändes lite skumt att gå runt där och se att alla minnen är raderade, förutom mina och Emelies rosa hundtapeter i en garderob på övervåningen, gulligt värre! Vi åt lite kebab och pizza, pratade skit och myste med barnen.

Ikväll har jag och T kollat på "The warrior's way" Den var rätt ok, lite flummig, som mig. Min lesdna, väldigt trötta lilla groda somnade till slut. Krävdes väldigt komplicerade gungningar tillsammans med lite danssteg från 80'talet. Tror han har magknip stackarn, han la precis av en prutt i sömnen och log. Jag gör nog likadant kan jag tänka mig! När jag sover altså.

Nu blir det snart sängen. Dante kommer snart vakna och vara hungrig, sen somna snabbt igen. Då är det mammas tur att sova!

Det verkar inte bli något radhus för oss. Förut var jag väldigt skeptisk, men nu känns det som att jag kommer vara instängd i den här lägenheten i resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0