Dax för fika!

Inatt har vi inte sovit så mycket.. med vi så menar jag JAG.. Dante har sovit som en stock.. men han flaxar med armarna när han sover.. rivs i ansiktet och sparkas.

Den här morgonen har jag hunnit platta håret och få i linserna!! Men Dante gillade inte den idén.. Han blev jätteledsen när han såg mig utan glasögon och med håret utsläppt. Det gick över när han fick lite mat. :P

Nu ska vi ta vagnen in till stan, träffa en kompis och ta en långfika.. Sen ska vi hitta ett par byxor till Dante. Han fick ett par jättefina hängseljeans av Z och barnen igår. Men vi behöver mer byxor eftersom han gillar att bajsa snett. 

Dax att börja tänka på refrängen, man vet aldrig om han spyr ner sig eller hittar på nått annat hyss nu när vi ska gå.

Men det verkar inte som det.. nu somnade han. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0