En torsdag hos mormor (mamma)

Idag har vi varit hos min mamma, Dantes mormor, T's svärmor, Daniels sambo, Albins farmor, Emmas faster, Loffes moster, mormors dotter..

Ja ni vet.. hon den där..

   

 

(ja, det är en snopp hon har i munnen på den tredje bilden.. vi skyller allt på Sweden Rock)

Vi har fikat med Eva, käkat paj med brieost och salami, kollat på tv, lekt med Dante på golvet .. jag drack kaffe för första gången på 2 år, det var GOTT så det får jag nog börja med snart igen.

Annars då? undrar du..

- Jo tack, det rullar på. Imorgon ska jag på återbesök hos Helga på Mvc.. kolla upp muffen lite. Känner på mig att det har läkt helt snett. Jag ska också väga mig på deras våg. Se om jag har gått ner mer på den än på mammas. Hennes visar - 17 kilo, har stått stilla nu i 2 veckor. Måste sluta med allt godis och sätta igång med något. Typ simma kanske, då kan man spara lite pengar och simma ute i sommar.

Äh, nu blarrar jag bara. Varma koppen väntar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lotta Persson

Så jäkla söt mormor är då hahaha

2011-04-01 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0