Husvisning och magont.

Idag har vi också hunnit med mycket. Det började med en husvisning som vi kunde skippat med en gång. Huset var oisolerat och i totalt renoveringsbehov. Dom skulle ha 1,1 miljoner för det också, och då måste man lägga minst 500.000 ytterligare. Nej tack! Dom behöver jag ju till mina nya tuttar när jag är färdig med att skjuta ut ungar ur framstjärten. Med tanke på hur söt Dante är så vill jag ju ha en 20-30 st.. eller 1 till.. har inte bestämt mig.

Efter det gick vi hem till mamma, väntade in stålpappa som kom hem ifrån USA med massa grejjer han köpt. Käkade Gorbys och glass - inte på samma tallrik.

Sen åkte vi hem till mina småsyskon en sväng, min lillasyster ritade en teckning:

- Vad ritar du?
- En bil..
- Jahaa..
- En vass bil..
- Okej?..
- Den har inga dörrar..
- Ojdå, vart är däcken då?
- Dom är BORTA!

- Fy vad varm du är Tuva..
- Jaa.. och jag är SVETTIG också!

Tänkte lägga in en bild på henne men det funkar inte -.-

Sen träffade vi pappa en liten liten stund, han hade också haft det bra i USA, som tur é :)

Jag har ont i magen ikväll. Vet inte om det är livmodern som fortfarande drar ihop sig eller om jag egentligen är skithungrig. Har inte ätit speciellt mycket idag. Ska ta mig ett par varma koppen nu, älskar Äpple & Kanel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0