Jordgubbar till kvällsmat!

Lång dag idag igen! Startade som sagt med en långfika på stan med Kim, vi har inte setts sen vi bodde i Thailand tillsammans för 3 år sen. Mycket mysigt med massa skratt. Dante låg så snällt och sov i vagnen hela förmiddagen! Efter det var det dax för BVC, nu väger min lilla guldklimp 5740g och var 57cm lång!

Var och handlade jordgubbar på Maxi innan vi åkte vidare till svärisarna för lite middag och fika. Nu är jag helt slut, så vi ska mumsa i oss jordgubbarna innan vi myser ner oss i sängen med Dante i mitten ♥ Det bästa som finns, trotts att man är helt väck vid 04.00 och han vaknar för att äta.. är att han ligger och snuttar i sömnen precis innan han vaknar. Det är de som brukar väcka mig. Det gör allt så mycket enklare.

Shit altså, vad jag älskar denna lilla pojk!
(Jag älskar min stora pojk med, han är ju trots allt världens bästa pappa/sambo/fästman)

Mot jordgubbarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0