Nämen..

Kom på att jag aldrig skrev varför det blev en sån skitdag. Det är nästan lite pinsamt. Jag skulle för en gångs skull vara vuxen och lämna in mina jävla papper på Försäkringskassan.

(Varför skickar dom aldrig med kuvert så man kan skicka tillbaka skiten utan att behöva ränna runt?!)

Jag blir alltid lika stressad när vi ska iväg med grodan (min son) och idag vart han JÄTTELEDSEN när vi satte honom i bilstolen, vilket gjorde allt ännu värre.
Fick på mig mina "lite finare" skor som gör förbannatjävlaskit ont.. sparkade av mig dom och fick på mig ett par fula bruna jympadojjor från ett tidigare liv. Såg sen hur jag såg ut - och kände hun underläppen började darra. Jag vägrar ta på mig mina cerisa foppa och se ut som nån "nybörjar-morsa-utan-klädstil"

Jag började snyfta, ropade upp T igen och fick ur grodan ur bilstolen.

Han var snäll trots att jag bräkte på honom och åkte iväg själv med alla papper.
Jag fick till och med choklad för att han skulle sparka boll med sina pojkvänner ikväll, och när han kom hem hade han kebabsallad med sig ♥

LCHF - trodde jag tills jag såg att jag druckit upp en liter cola ikväll.

Såhär blängde mammasjuka grodan på sin pappa förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0