Trött fis - måste städa.

Hade en relativt bra natt, förutom att vi gick och la oss vid 01.. missade Dantes 5-timmars sömnpass då jag borde passa på att sova. Men icke!

T tog Dante på morgonen idag så jag fick sova lite extra i alla fall. Det skönaste med hans eftermiddags-veckor. Sen har jag så löjligt tråkigt på eftermiddagarna och kvällarna. Inte för att vi brukar hitta på massa hyss och äventyr annars, men jag har iallafall någon som svarar när jag pratar. Dante flinar lite när jag pratar med honom. Nu har har börjat gurgla fram ett "Göörrlhh"

Jag skulle behöva en lång dusch känner jag. Skulle också behöva städa här hemma.

Nu till dagens BLÄ
Tobias gjorde vildsvinsgryta (jag vet, han kan laga mat också) Den var jättegod, verkligen..
Då hittade jag ett hårstrå, ett VILDSVINSHÅR i en köttbit!! Han knappt äta nått alls, och hela matlusten var förstörd. Fyfan så äckligt. Haha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0