Trött morgon!

Vet inte hur jag har sovit inatt.. vaknat, somnat, vaknat, stoppat i tutten, somnat, vaknat, ammat, rapat, somnat, vaknat, bytt blöja, somnat, vaknat av att jag ammade, somnade och tror jag rapade honom i sömnen.
Vid 07.30 tyckte Dante att jag hade sovit färdigt.. så han började fäkta med armarna och skälla på lampan som hänger över sängen. Vid 09.30 gav jag upp.. han vinner.

Nu ligger han och halvsover brevid mig i soffan och jag har tråkigt. Skulle egentligen träffa en vän i eftermiddag som jag inte har träffat på länge, men det blir (som vanligt) inte av. det är jobbigt när man egentligen skulle klara sig utan någon som man faktiskt vill umgås med. Hon gör mig bara besviken men jag fortsätter ringa och bry mig.
Skit samma nu då va, istället tänker jag ta vagnen en runda i solen. Kanske få lite färg om det är möjljigt i mars? Är sugen på att lägga mig i ett solarie, blev ju inte något solande i somras.. jobbade och var gravid = blekfis, och nu efter vintern = Michael Jacksson blek.. typ albino deluxe.

Nähe, om den här mamma ska få i sig lite frukost kanske..
ja, det får nog bli så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0