Å så blev det plötsligt tisdag.

Vet inte vart dom här dagarna tog vägen. Igår var vi hemma hos T's päron och åt lunch, hans moster och mormor var där också så vi passade på att ge dom inbjudningskorten. Grekisk pyttipanna med lax, underbart gott var det!
               
Mina fina innan vi åkte, Dante sket ner den nya semla-bodyn efter 5 min.

Inatt han han kört slut på sin mamma. Han åt vid 2, 4, 6 och 8.. När jag är nyvaken, skit slut och förvirrad så vet jag inte bättre än att lägga honom på sidan och amma av ren automatik. Ibland räcker det med att flippa in nappen när han börjar pipa lite, men så långt tänker jag inte då. Jag vill bara att han ska vara mätt och somna om. Jag är rädd för att mjölken tar slut och han ligger hungrig.
I alla fall, vi gav upp vid 8 när han sket ner sängen. Upp och gjorde havregrynsgröt till frukost. Det är så jävla gott. Sen gick vi faktiskt och la oss igen, bytte lakan först så klart. Inte vill vi sova i bebisbajs heller.

Vid 12.30 idag var vi på möte nr.3
Kom fram till att det har blivit lite bättre. Det är skönt när Tobias är hemma, väldigt skönt. Remissen är skickad och kommer fram imorgon tror jag. Sen ska dom prata om hur fort min utredning kan komma igång. 

Mer om det en annan dag.
Efter mötet åkte vi hem till mamma, Dante sov så gutt i bilen när vi kom fram, min fina fina älskling.

                       

Vi var ute i solen hela dagen, grillade lite korv och snackade skit. Dante sov gutt i vagnen i flera timmar. Pumpade däcken på räsern också och helt plötsligt går den att styra! Tydligen var det knappt luft i däcken.
Nu ikväll har vi myst i soffan jag och mini. T har grillat på balkongen så jag har precis tryckt i mig räfflade potatis, haloumi, kött, annanas, och majskolv. Och kall sås självklart. Mycket gott, och fetmätt är man nu.

Nu ska jag kolla vidare på tv:n, och kanske beställa lite grejs till namnkalaset. Det börjar dra ihop sig nu, ytterligare ett stressmoment, men det ska nog re ut sig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0