lördag, sista dagen med sött?

Eller vi kanske ska ta den imorgon? Efter graviditeten har jag gått ner 17 kg, jag gick upp 10 så jag är väldigt nöjd. Men nu står vikten stilla, och eftersom jag äter så jävla mycket onyttigt så borde jag ju fortsätta gå ner om jag slutar med det. Tåls att tänkas på. Idag har vi ätit färsk pasta med baconsås. Ikväll blir det tacogratäng med sallad och nacochips.

Idag tänkte jag vara en normal tjej, som hinner färga håret och laga mat. Dante somnade som en stock i soffan och då ville jag passa på. Känna mig produktiv och lite som en hemmafru. Så där stod jag, med färg i håret och stekpannan i full fräs, när Dante gallskriker i soffan, jag gick in.. ställde mig i en schysst ballerinaposé för att inte gå för nära med färgen. Han hade snuttefilten över ansiktet och var skitarg. Jag fick tag på ena hörnet med tårna och fick bort den, men inget hjälpte. Han var helt förkrossad. Då kände jag det.. den äckliga, stressande lukten av bränd lök. Så jag fick ge upp, hårfärgen åkte ut fort som fan efter 15 min, maten fick vänta tills tobias kom tillbaka från affären.

Men håret blev bra endå, lite ljusare brun, karamell chokladbrun.

              

Kladdkaka var det ja.
Fan va jag ska frossa ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0