Onsdagen gick fort..

Och imorgon är det torsdag, sen fredag och sen den stora lördagen.
Jag tror jag skiter ner mig av stress, varför utsätter jag mig själv för sånt här?!

Idag har vi varit hos min mamma, jag har bara myst med Dante, passade på att sova en stund i deras säng när han tog sin tidiga middagslur.. han har 2 nämnligen, min son kan sova massa gånger på en dag!

jag har inte bakat något idag, skönt på ett sätt, men det gör inte saken bättre!

Ikväll åt vi tortellini med kyckling och vitlök, i karljohansvamp & kantarellsås. Låter extremt mycket lyxigare än det är. Men mycket gott måste jag säga.

Mamma, jag vill ha en Sodastream när jag fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0