Paj, kolik & dating in the dark.

Den här dagen, försvann fort. Dante har haft ont i magen och varit ledsen nästan hela tiden. Emellanåt har han varit jättenöjd och skrattat högt åt både mig och T. Jag blir så ledsen när han har ont. Som tur var kom all gas ut när vi testade lite massage på magen och bar omkring på honom i magläge.

Jag gjorde en förjäkla god paj idag, med bacon, purjolök och broccoli. Ibland överträffar jag mig själv. Den gick åt skitfort och det finns bara en liten liten bit kvar, som jag funderar på att trycka i mig nu.
Sitter och myser i soffan med Dante sovandes brevid mig. Kollar på Dating in the dark, dom har gjort skisser av sin blinddate. HAHA! säger jag bara. Ser så jäkla roligt ut!

Nu blire nog den dära pajbiten altså.

Jag vill ha ett hus.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0