Sen middag, trött pojke.

Ja, vi fick för oss att vi skulle till kalmar idag.. men det blev inte av, så vi siktar på imorgon. Vi skulle käka middag hos svärisarna som jag skrev tidigare idag. Öppnade dörrar och fönster här hemma för att få in lite frisk luft, för "där ska vi inte stanna hela kvällen"

Vid 21.00 käkade vi rabarberpaj. Kom hem för ett par timmar sen och det var svinkallt här inne, nästan så näshåren frös ihop.

Skrutten sover som en stock i sin bilstol, vi fick köra runt i över en halvtimma för att han skulle somna. Han har sovit en timma sammanlagt på hela eftermiddagen. Förstår inte varför han sover så dåligt när vi är någon annan stans än hemma.

Nu sitter jag och bölar framför "Armageddon" Eller ja, den är slut, och jag gillar slutet. Fast inte att han dör, men det är det som gör slutet så bra. Jag behöver sova.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0