Söndag/Måndag.

Idag (söndag) fyller min pappa 44 år, han ringde tidigare och sa att vi ska kalasa i veckan istället. Han var på cruising igår, så jag förstod piken.

Vi har bara slappat hemma idag. Dante har inte riktigt varit på humör så vi tog en runda inne på Maxi och handlade lite så han fick sova. (Han gillar bilstolen) (och nej han satt inte kvar själv i bilen när vi handlade) När Dante var 2-3 veckor så pratade vi om hur lite blöjor det gick åt. 5-7 st om dagen var ju inte så farligt. Ett paket i veckan är ju mycket billigare än att röka tex. Det var då det, nu går det åt 8-10 blöjor om dagen. Ibland 12, och ibland mer än det. Fortfarande billigare än att röka men våtservetterna är ju förjävla dyra. Hade vi haft skötbordet i badrummet så hade jag köpt billiga tvättlappar och använt vatten bara, men det får inte plats. Vilka i-lands problem, men nått måste jag ju få gnälla på! ;)

Nu ska vi gå och lägga oss. Måste bara säga att T är underbar och har tagit Dante massor dom senaste dagarna så jag har fått sova lite extra. Han har också rapat och bytt på honom om nätterna när jag har ammat. Känns dumt egentligen eftersom jag ändå är vaken, men han insisterar. Jag klagar definitivt inte! Är fortfarande flexibel som en död ko, och det tar en kvart för mig att ta mig ur sängen, jag fattar inte. Hur länge ska det vara så?
Tack älskling för att du är så bra! ♥

Ärsch :) Godnatt peeps. Här har ni en bild på lyckliga familjen! 

                        

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0