Va dåligt de va här..

Bloggen har fått lida pga fint väder och inget att skriva om. Jag tänker inte skriva inlägg om ingenting bara för att. Nej.

Idag, har jag inte gjort ett skit. Tobias tog med sig Dante på en promenad, jag var hemma själv för andra gången. Idag var det nästan lite skönt, tänkte tvätta, diska, laga mat, baka och duscha. Istället satte jag mig i soffan och bara glodde på tv, halvsomnade en stund och kände att det kanske inte är så farligt endå. T klarar ju faktiskt av att köra vagnen i 1,5 timma medans Dante sover. Förra veckan testade vi att ge honom ersättning på natten, så jag skulle få sova oavbrutet. Men han har typ glömt hur man gör.. han tuggade lite på nappen, sen spottade han ut det lilla som hade runnit in i hans mun.

Idag skulle vi bada honom, innan har det gått jättebra, han har verkligen njutit av att ha öronen under vattnet och slappnat av i hela kroppen. Idag tog han ett skutt imot kanten och slog i huvet på andra sidan, sen var det kört. Han blev livrädd stackarn, jag har aldrig hört honom skrika så innan, det slog lock för öronen på både mig och Tobias, så det var fort ur baljan och sen ligga nära nära mamma i en stor handduk. Jag får så dåligt samvete när han blir så ledsen.

Igår förresten fick jag hem min mobil som varit på lagning. Det tog bara en vecka, snacka om att bli imponerad. Visserligen var det bara usb-hålet som jag råkade rycka ut när jag fick ett smärre psykbryt. Lätt fixat!

Nu ska jag sleva upp lite glass åt mig och min sambo, i smyg tänkte jag så han blir lite glad. Imorgon ska jag börja baka så då kommer det nog in massa bilder här!

Men nu måste jag dra.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0