Vaccination, bildbomb..

Idag har vi varit på BVC, Dante väger nu 6870g och var 64,5 lång. Han har dragit iväg på längden rejält! Min stora lilla pojk! Han fick också första vaccinationen idag, en spruta i varje lår. Ursch, jag snyftade med än han. Han var så duktig, var ledsen i kanske 10 sek efter varje spruta, sen skrattade han igen.

                 

Efter det åkte vi och köpte pizza, sen hem och mös i soffan. Papi ringde lite senare och frågade om dom fick komma förbi. "Självklart" sa jag, och tittade runt här inne. "Ge mig en timma" Det såg fortfarande ut som ett flyktingläger här inne. Så vi fick eld i röven, både T och jag.. och nu är det riktigt fint här inne. Under berget av kläder fanns det en fåthölj och ett golv. Helt plötsligt har vi jättemycket plats i vardagsrummet. Grejt.

Ikväll lyxade jag till det med jordgubbar och grädde/mjölk. Så jeffla gott.

                               
                    

Vårat kök är helsvart, svarta luckor, svart bänkskiva och svart kakel. I love..
Men i nästa bostad ska jag ha ett vitt kök.

Kommande projekt i lägenheten:

Mamma:

Pappa:

Dante:

Och nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon ska jag inhandla det som behövs till den hemmagjorda lampan! Hoppas den blir bra!!
Funderar på om vi ska hitta på något imornkväll, men jag vet inte riktigt vad. Grilla vore gutt, om vädret tillåter!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0