Jag lever..

Livet rullar på. Ikväll bröt Dantes första tand igenom. Det firade han genom att gråta i 1,5 timma. Mig gör det inget att han gråter, men tanden får gärna krypa in igen. fårinteblistörre.

På tal om det då.. min fina vampyrpojke. Det är höger hörntand som har kommit ut, som en liten liten pigg. Ett tecken på att jag borde gå på bio snart. Twilight lixom, vampyr Pattinson i 2 timmar. Whoopiedoo.

För övrigt ska vi snart flytta, och det går inte längta mer än jag gör! 1 Januari går flyttlasset till en "4:a" i centrum. Det är en trea, med ett litet kontor. (låter fräsigare än datarum) Jag har hittat en ny fondvägg till sovrummet. Dantes rum är vitt och rätt fina tapeter i så där sätter jag färg på möbler och detaljer istället.

Nu tänker jag inte skriva mer ikväll, trots att jag vill.
Det ligger en chokladkaka och stirrar på mig, den har mig i sitt våld.
Om jag ska börja blogga ordentligt igen så måste jag ha en bra kamera. Jag har en bra i telefonen men jag har inte en aning om hur man bloggar ifrån den. Noll koll kokosboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0