lördag natt, partylite, lyxiga lussebullar.

Hello lövers!

Ikväll har jag börjat sälja partylite, nått jag inte är helt hundra på än, men kommer kanske bli när jag har varit igång ett tag. Fördelen är ju alla fina ljusstakar jag får :)
Ikväll våldgästade jag min svärmors altan och hade min första försäljning där. Var riktigt mysigt och kändes bra. (Jag gjorde egentligen inte mycket själv, Camilla skötte snacket)

Bjöd på lyxiga lussebullar. Kesella i smeten och mandelmassa, mängder med smör och saffran som fyllning. Jag vet. Det låter skitäckligt. Jag frossar ihjäl mig.

Fick en liten reality-check för ett par veckor sen.
Första BH:n jag köper sen innan jag var gravid. Stod i omklädningsbåset inne på Lindex i Kalmar och tänkte "shit vilken heffaklump det står i båset brevid! Sen kom jag på att det var en spegel.. blobben i spegeln var jag. Sen kanske man inte ska se sig själv i helkroppsspegel med vinterstövlar, leggings och BH. Men iallafall. Vad fan hände? Jag var ju snudden till sexigare när jag var höggravid! Och vad hände med BH storleken?? Från 75C till 85DD till 85B.. whatta fakk.

Men vad gör det. Klämma ut en unge till om ett par år, sen får tobias köpa nya tuttar till den här heffaklumpen. Nått ska fan vara fast på den här kroppen.

På måndag börjar jag med Cambridge. Det enda som funkar på mig, om jag inte blir dumpad eller deprimerad, det funkar också. För min egen skull tar jag nog Cambridge, det dyraste alternativet i plånboken, billigaste alternativet för psyket.

Jag vet vad jag ska köpa till Tobias i julklapp, men det är så jävla dyrt.

Nu rabblar jag bara så nu tänker jag sluta skriva. Men jag kommer nog in om en stund igen och fortsätter.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0